TEST FÖR ATT LÄRA MIG

TESTAR RUBRIK SHADOW...


Så här ser det ut när jag skriver ett inlägg med TW.
Detta är endast ett test för att se hur Blogger fungerar & kommer tas bort.

Citat kommer att skrivas i Courgette.
Betoning skrivs med Arimo samt fet.
Denna blogg är för vuxna, ålder 18 år eller äldre.

Dikter, Poesi kommer skrivas med Archivo Narrow.

Creepster I BÖRJAN AV TEXT OM NÅGOT KAN VARA LITE SKRÄMMANDE.

Jag heter Starlight & är mångsysslare.
När det gäller Blogger är jag helt ny i detta.
På dagarna arbetar jag med Spirituella Arbeten via bokningar. Healing, Vägledning & Rådgivning med hjälp av kort, färger eller annat.

Mina utbildningar är bland annat: 
Behandlingsassistent Örebro Universitet
Reiki 
Tarot

Kommentarer

Populära inlägg